SNÖ!

Jisses vad det snöar polare!
Idag skulle vi handla kaffe och filter till pappa. Det tog oss mer än en halvtimma till coh från affären som ligger ett stenkast från vårt hus?! Mamma slet och kämpade med vagnen och jag låg där i och glodde på. HAHA!

Om vi orkar oss ut igen så ska vi till Moa och Emelie och Jimmy senare för att ha något att göra. Vi får se.
Lunchen fick jag i mig idag hos grannen. Mamma bara lurar mig helatiden!

Nu ska jag visa er lite av gardinalternativen vi tittat på. Mitt rum är ju fortfarande gardinlöst...?

Några är från tygpyssling.se



Vilken tycker ni? Jag ska ha en röd i allafall. Kanske inte ens någon av dessa, men jag vill ju titta runt innan jag bestämmer mig. Den i mitten är nog min favvo hittills. Men jag älskar ju giraffer...?

Vad är nummer två för djur? Vi låssas att det är en horn-lös giraff :)

ha det fint // Coco

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, hittade hit via familjeliv-blogg tråden så lämnar ett spår att jag varit här :-)



Ha en fin helg, kram!

2010-02-20 @ 13:20:56
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Farmor Christina

Hej Cornelia! Här snöar det också jättemycket, och igår sladdade jag av vägen när jag skulle till jobbet. tack och lov kom det ingen bil just då, så jag klarade mig. Ibland får man en chans till!

Just nu passar jag två små hundar. Dom gillar att leka i snön, men jag är helst inne i värmen.

Kramar från en insnöad farmor Christina

2010-02-20 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0