Pappa, Mamma, Barn. Min favoritstund.

Jaha, dålig idag med. Sov oroligt och kräks idag med, inte så mycket men det ÄR ändå kräk.
Jag vägrar äta, och jag gnäller massvis.
Vi gick en liten promenad för att jag skulle få sova lite. Sköööönt, men jag tänker då fasen inte äta för det!!

*****************************************************************************************

Igår så hittade mamma en maaaaassa videofilmer på mig från min första dag hemma efter BB.
Bland annat en film där jag bajsar på pappa! (I blöjan dock, men jag sitter på pappas mage.)
Jag kommer att lägga upp någon utav dessa filmer under kvällen eller i morgon.
Men just nu ska jag bara kurera mig.

Här kommer lite bilder från min första tid i livet!


Ungefär 2600 gram, liten.



Med Rasmus på BB

//Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0