På Tisdag blir det shopping!

Har ju berättat att vi ska med Mia och Alex på stan på tisdag och shoppa, men tänkte att jag skulle dela med mig av den inspiration vi varit ute och haffat upp i förväg. Vi har fönstarshoppat en hel del i veckan och nu tänkte jag visa vad vi hittat :)

MEN FÖRST! Världens bästa tips, NAME IT har ett grymt erbjudande på bebisbodys! Kolla in det och klicka hem ett gäng, det ska vi garanterat göra!

Och här kommer inspirationsbilder!



Samtliga bilder kommer ifrån Lindex. Det är där vi ska gå lös tror jag!


Hörs senare poolers! // Coco


Kommentarer
Postat av: jenny - jennyn.blogg.se

Så otroligt mycket fint :) Ha en fin vecka, kramar

2010-03-01 @ 11:10:33
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0