På bvc!

Åh jag älskar BVC igen! Ett tag var jag lite rädd för dem men idag var det skoj att leka i väntrummet och att väga och mäta och träffa Eva var kanoners!
En liten väntrumsbild:


Jag vill nog ha en egen sån här bil när jag fyller år?!

***********************************************************************************

Nya mat direktiv är matdagbok, äta ensam med fingrarna och ha en egen sked när det bjuds på puré.
Vi ska även se till att få bättre gemensamma rutiner på maten så att jag får känna mig mera delaktig i middagarna. Svårt med en pappa som aldrig är hemma?! Jag och mamma får ta och laga middag tillsammans!

Mamma och pappa ska göra en månadsmeny med inköpslista. Kanske kan vara snäll och lägga upp den när den är färdig så ni mammaor kan ta del :)

***************************************************************************************

Efter BVC så gick vi till Moa och Emelie. Som sig bör en vanlig vardag :) Vi lekte och läste bok.
Och så fick jag äta mat hemma hos dem!  film kommer här!



Hej för nu // Coco

Kommentarer
Postat av: Alice galfvensjö

Hej Coco vi i Bromma saknar dig jätte mycket hoppas vi ses snart/Alice och CO



PS kan jag få din mail addres eller Ellens?

2010-04-24 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0