Övertrött superbuse!

Nu är jag i mitt absoluta esse! Mamma skrattar åt mig och kan inte sluta, och jag skrattar och kan inte sluta. och egentligen är jag så trött att jag bara vill falla ihop och sova NU.

Men först ska jag berätta om min dag!

Mamma tog med mig på en låååång promenad efter lunch, det var superfint väder och vi knallade i långt över en timma. Vi handlade blöjor och lekte lite med andra bebisar i skötrummet på Åhlens.

Efter stan så åkte vi hem och stoppade i mig mera mat och lekte en massa, sen tittade Moa och Emelie förbi på kvällsmys med gröt och gotti-gott. När dom nu sen gick så spelade jag över och blev den här superglada speedbabyn!


Jag ska få flarran med välling nu och gå och sova! Hoppas ni får en god natts sömn! Imorrn blir det till att träffa Mia och Alex, om dom törrs träffa snor-monstret! :)

// Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0