Öroninflammation?!

Åh! Äntligen gav mamma mig plats att skriva!
Igår kunde vi inte updatera för den här sidan (www.blogg.se) är överbelastad av alla oss bloggare!

Jag har varit gnällig och det änns lite som om det är mitt signum dessa dagar! Jag blir aldrig riktigt frisk och nu verkar det som om öroninflammationen is back! Mamma har ett hästjobb om nätterna och jag önskar att jag kunde slippa ha ont och slippa be henne om tröst i ett, men jag lider ju!! Några örontips?? När mamma var liten fick hon vitlökar i öronen, det hjälpte inte och resulterade i mobbning på skolan... Följer alltså inte det tipset!

******************************************************************************************

Vi har fått hem en väldans massa FINA bilder på mig ifrån Emelie och Moa, dom har en lyx kamera och jag får glänsa som den sessa jag är!! här kommer ett smakprov!


*flirt flirt*

***************************************************************************************

Mamma ska fixa iordning korten till det bästa som går att få ut av dem sedan så ska vi ordna med en fotovägg för vår familj, mamma och pappa och jag ska hänga och dingla i hallen här i frölunda!

Nu så ska jag nanna en krtis så jag orkar med att leka hela kvällen! Vi har varit på öppna förskolan AXEL i förmiddags och lekt så jag är ganska trött!


Kram på er alla! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0