Oii!

Mamma gillar OI-PUNK, gör ni? Vi googlade och hittade en ball barnklädesbutik. Oiidesign <---Klikca hem något fint!

Här är ett litet kollage på sådant som jag hittade som jag vill ha!



Alla kläder kostar under 200 kronor, tex så kostar de fräcka mössorna 125:- Som hittat om man vill ha en ball oldshool-tattoo mössa?!

**********************************************************************************************

Jag har varit inne hos Viggo och Malte och ätit plättar nyss. Jag åt fyra stycken!! Och hemma äter jag inga alls, eller alltså INGET alls. Så mamma var i schock och berömde mig som om det vore svårt att äta plättar eller nåt!? Oj, oj, oj säger jag bara. Kan hon inte bara inse att jag inte vill äta med HENNE... :)

Nu är det nog vilodags igen! // Coco

Kommentarer
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar tack så mycket! ^^ Detsamma måste jag säga! :) kram

2010-02-17 @ 20:58:47
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0