Oh baby London

Hejsan vänner!
Igårkväll så var blogg.se sådär trögt igen så jag kunde inte skriva. så jag får väl ta ett extra inlägg nu på morgonen istället!

*****************************************************************************************

Här är jag och pappa när vi borstar tänderna!


Det där var det som gårdagens inlägg skulle handlat om :)
Jag tycker att det är kul att borsta mina gaddar, speciellt nu när det börjar rassla till och de vill ta sig upp, två är klara i nedre käken, men nu kliar det i övre så vi får se när det dyker upp flera inneboende i min mun :) Sålänge borstar jag på för det kliar så skönt!

*****************************************************************************************

Och så till dagens inlägg!

Hittade ett asballt klädmärke. Finns vissa återförsäljare i Sverige, men hemsidan är på engelska. Struntar i att länka, ni får Googla själva :) Men här är en snygg tröja därifrån!



Nu ska jag leka mera!! Sedan ska vi ut ovh gå för mamma ska till VC. // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0