Mina nya MLP grejor!

Hejsan! Mamma älskar My little ponys, så hon för över det på mig. Igår så fick jag en ny Body från Lindex (se bilden nedan.) Och några dagar innan det fick jag en My little pony bok som vi hittade i en fyndlåda på ICA. (Den understa bilden.)

Vi har idag börjat föra matdagboken som vi ska ha i fyra dagar för att en dietist ska kunna räkna ut om jag måste ha tillskott eller om jag klarar mig på det jag får i mig. Spännande och lite läskigt!




Tack för nu! Nu ska vi äta sen frukost och vila i soffan! // Coco

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej! hur mår familjen=) Sigrid är oxå inne i en matvägranperiod nu..inget är gott hon bara kniper med munnen. Man blir ju så orolig och undrar vad de lever på..de måste ju bli hungriga!

2010-02-27 @ 11:11:01
URL: http://sofiakilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0