Mer självständig?

Mamma tycker att jag är mammig och jobbig.
Jag är kär i min mamma och blir ledsen när hon går eller vänder ryggen till, men eftersom att hon klagat på min kärleksförklarande attityd så bestämde jag mig i eftermiddags för att bli mer självständig igen.

Nyss ås lekte jag i köket på egen hand medans mamma lagade mat, och efter det lekte jag själv i mitt rum när mamma kissade, UTAN att gråta...  Men jag ger henne ett ledset öga varje gång hon kollar till mig... :)

****************************************************************************************

Mera om resan:

Vi åt ute jämt ju, eftersom vi bodde på hotell. Så här kommer lite restaurangbilder :)


Reaggy-hak


Äter välling under TV-tornet i Kuala Lumpur.


Strandfik någon av de första dagarna!


Full med blåbär, på ett coctail-ställe


Snabbmatsställe i Kuala!


Nu blev jag hungrig!!

//Coco



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0