Mer om Malaysia!

Jag är så trött, det är ju natt för mig ungefär nu, eller alltså, det är ju natt i Malaysia ungefär nu, så just nu går mina ögon i kors och mamma tjatar på mig att vara vaken och ger mig mat hela tiden. Jag gråter och somnar stup i ett!

Tänkte att jag skulle klämma in ett inlägg innan jag tvingas ut i kylan, mamma ska ta med mig på middags-date hos Moa. Mitt i natten va?! USCH. ZZzzZzzZZz z

Här kommer ett gäng med fina bilder ifrån allt POOLBADANDE!


Leker med mamma!


Stå på kanten!


Leka med pappa!

Vi bodde mest på hotell som hade pool, för havet var inte direkt min grej! Saltvattnet sved i ögonen.

Dagarna i Malaysia såg ut ungefär såhär:
*Gå upp och äta frukost på någon restaurang runt nio
*Gå till närmsta pool och bada och sova i skuggan
*Äta lunch på restaurang
*Gå någon promenad, kanske shoppa lite
*Sova middag på svalt rum
*Bada och äta och shoppa lite till
*Somnade efter busattacker runt elva-tolv.

Ibland var vi på utflykter, hyrde bil och åkte runt. Såg på djur och gick på marknader.
Imorgon ska jag visa när jag fick vara med och mata djur på ett zoo!

Tjingeling på er. *gääääsp*  // Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0