mamma lånar bloggen!

Hejsan, Mamma Ellen som det ska handla om idag!
Jag är med och deltar i en av FOKIS tävlingar om en T-shirt. Och i den tävlingen så ska man länka till den T-shirten man vill vinna och förklara varför man vill vinna den!

Shoppen där man ska leta ut sin t-tröja heter Phoenixtshirt.com

Den här tröjan har jag valt!

Jag tycker att den talar för sig självt! Ni som känner mig vet att jag avgudar de små färglada ponnyerna. Dessutom så är detta en punkig ponny, vilket avgjorde mellan de tre stycken olika med My Little Ponys som fanns att välja mellan.

Jag har det knapert om stålar så kläder är inget jag ofta unnar mig, dessutom fyller jag ju år snart (4/3) så det vore ju en kanonpressent att få vinna en najs tröja!!

Om man klickar på tröjan så kommer man in på Phoenix T-shirts hemsida och just hur man köper denna!
Unna även min favvo bloggerska ett besök geom att klicka på FOKIS där uppe!

Det var väl det! // Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0