Lekdagar kommer ofta nu?! :)

PLAYDATE igen!

Oh hallådär, idag så tittade en massa folk förbi hos oss! Först kom ett par som jag knappt känner igen, Skåne och Sanna, det var ganska trevligt, vi visade Malaysia bilderna. Senare tittade "Pappas Mia" och hennes Roger och deras tokfransar Anton 2,5 och Lea åtta månader in på kaffe och bullar.

Och nu ganska nyss kom Emelie och Moa :)

 

Här är Roger som håller mig och Lea!

 

******************************************************************************

Ikväll ska mamma och pappa ha fredagsmys-tacos med Emelie, jag och Moa ska mest leka tror jag.

Ha en trevlig kväll så hörs vi kanske senare!! // Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0