Leka med klossar!

Det var skoj! Jag gillar när mamma hittar på nya saker. Jag behöver nya saker för jag är så upp över öronen nyfiken på denna världen! Här är en liten bildserie på mig när jag leker med klossarna, presic som jag tipsade om i inlägget nedanför detta!







**********************************************************************************

Nu kommer snart mammas vän Mickan på besök. Jag har träffat Mickan när jag var liten, men jag minns inte henne så det ska bli spännande att träffa henne igen! Mamma bjuder på bullar och chokladbollar, önskar att jag med fick fika. Jag får bara kladdig banangröt som jag vägrar äta! BLÄÄH!

När mickan åkt hem igen ska mamma göra plättar till mig, för det är det enda jag äter! Jag ska få plättar med morot i och med blåbär i och med aprikos. Jag längtar! Jag har visat bestämt att det enda jag vill äta är det jag får äta själv. Och jäkla puré det kan man inte äta med bara händerna för det rinner genom fingrarna, det visade jag mamma igår! Pappa fick städa!

Hej på er nu ska vi plocka undan alla mina saker! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0