Läser högt för mamma och pappa!

I måndags så bakade mamma och pappa semlor. Då passade jag på att släppa loss i köket, det här är en liten film på hur jag läser högt för mamma och pappa när de bakar!



Jag vet! Jag är bara FÖR kul! :)

***********************************************************************************

Till något helt annat. Idag sa mamma till mig på skarpen när jag drog i en sladd i datorn, tre gånger, den tredje gången så blev jag så rädd så jag började storgråta! Dumma mamma, dom börjar få grepp om mig!!

Och så ska jag väl skriva en liten rad om vad som sker idag!
Imorse så vaktade vi Viggo en stund, han hjälpte mig med gröten i morse! (TACK! - Mamma Ellen)
Sedan ritade han en fin bild och åt en apelsin.

Om några timmar kommer Moa och min nya vän LINN över på lekdate :) Vi ska bjuda på semlor. (Har massor i frysen) Sedan mot kvällen så ska jag leka med Viggo och Malte IGEN :)

*****************************************************************************************
Måste även be om ursäkt för igår, men mamma som skriver åt mig jobbade och sedan smet honiväg på kvällsbio så det blev inget bloggande igår för pappa är inte så bra på blogg :)

Ha en fin dag, hörs ikväll!! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0