Host host host!

Blir visst aldrig frisk!
Men igår så var jag i allafall glad för vi bakade semlor och bjöd grannarna! Jag gillar verkligen Viggo och Malte!
Här kommer bilder från vårt lilla semelkalas!!


mmmmm, mums!


Seeeemlooooor!


Jag är kopplad!!

*****************************************************************************************

Om vi får tid så återkommer vi senare, men idag är det endel på schemat och tiden har redan tickat på lite väl snabbt!! (Till alla jag känner som är snoriga eller sjuka på annat vis- Krya på er!!)

Puss // Coco

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Läste på en annan blogg att ni spelade Wii. Vill ni ha ett gratis-spel kan ni följa instruktionerna på http://www.youtube.com/watch?v=6gNnFkF468k :) Då får ni ett utan att behöva utstå spam eller annat trams efteråt.



Mvh Johan

2010-02-15 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0