Hejsan sköna söndag!

Hallå där kära vänner! Igår lekte jag med Moa nästan hela dagen.
Vi lekte i mitt rum, Moa gillade min tittut-bok som jag fått av mammas morbrors fru. Och Moa gillade även min Zebra och min hoppgunga!

Vi gick och handlade, så jag och Moa fick äta middag på ett fik. Vi satt mitt emot varandra och småpratade, det var supermysigt. Borde äta ute oftare :)

*********************************************************************************************



Tänkte ge ännu ett sommartips till alla bebisar(s föräldrar).
Min solhatt köpt på Babyproffsen för knappt 200 kronor, den har +50 i UV-skydd, så även min bad-outfit från LABAN, på bilden harjag bara shortsen, men det tillhör även en tröja med blixtlås. Supersnyggt om jag själv får tycka! Tack vare denna dräkt har jag inte blivit en kräfta som mormor tex blev!

******************************************************************************************

Nu ska mamma baka bullar och jag ska sova middag! // Coco

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Välkomna hem igen! Hoppas vi ses snart.

Kram från farmor Christina

2010-02-07 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0