Hejsan allihopa!

När vi varit på mammas möte i Frölunda så fick vi massvis med sova-råd. Jag ska nu lära mig att somna ensam. Kan bli spännande här hemma ett tag framöver. Mamma och jag försökte i en timma att natta mig i min säng, medan mamma satt bredvid och läste bok. Tillsagd att ignorera mig. Jag charmade mamma ett antal gånger, sedan skärpte hon sig och vart svårflörtat.- Jag grät och grät men inget hjälpte. Fick nappen av mamma ett par gånger men jag somnade inte. Alldeles för upprörd! Sedan lyssnade vi på musik vid datorn, då somnade jag i mammas armar direkt!

Ska prova igen i kväll. Jag gillar det inte, men samtidigt så vill jag ju vara en stor tjej, och mamma säger att stora tjejer sover i egen säng... Men mamma sover ju med pappa i samma säng? Jag fattar verkligen inte.

***********************************************************************************

Som ni ser så är det en liten ändring på sidan uppe i hörnet. Mamma håller på och mixtrar. Om vi får ordning på det så ska annonserna hamna på något bättre ställe sedan. Men tillsvidare så får de sitta där uppe. Typiskt mamma och hålla på och sabba i min blogg va!?

************************************************************************************

Snart kommer pappa hem, då ska jag visa att jag kan leka "jaga mig" leken :) Ska bli kul! Man saknar pappa när han jobbar. Fast idag har det varit så mycket att göra så tiden har gått snabbt! Discot var mer än vanlig sångstund. Trevlig, men inte så skoj som vi hoppats på!


Här är jag med pappa och busar med Moas leksaksringar!

 

Hej på er // Coco



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0