Heej!

Hallå där! (stannar upp mitt i farten och skriver snabbt!)
Hann inte uppdatera mera igår. Jag och mamam gjorde storkok och sedan åt vi sen lunch hos Moa. Gott.
Vi lekte massor tills jag ballade ur och blev ybertrött. Då gick vi hem, jag fick åka selen, och jag somnade på vägen hem runt sju, då tog jag natt, så när vi kom hem så sov ju jag bara. tills i morse runt halv sju, då fick mamma ta och gå upp och mysa i soffan!

Jag har tränat på att vara ensam hos grannen idag en stund när mamma duschade! Kanonskoj att leka med grabbarna! Men dom är ganska bestämda mot mig! Fast det tycker mamma att jag kan behöva för jag är sådan översittare när jag leker med Moa :) Hehe!

Nu ska jag och mamam gå ner till Nordstan och shoppa hårfärg till mamma och blöjor till mig. Det är kanonvackert väder ute och vi är nymatade och klara att gå när som hellst. Ville bara berätta varför jag inte skrev mer igår som jag sagt!

Hoppas alla får en fin dag, det ska vi ha! I eftermiddag kommer Frida och hälsar på, det ska bli mysigt!


Jag och mormor i Malaysia!

Hejdå godingar! // Coco

Kommentarer
Postat av: Malte o Viggo

Vi är bestämda mot dig bara för att vi för en gång skull är störst!! ;-) Men vi tycker det är toppen-kul när du hälsar på! Hälsn. Malte o Viggo

2010-02-11 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0