God luncn!

Hallådär!
Idag så vaknade jag inte hemma, utan inne hos pojkarna. Så förvirrande, men så spännande!!
Vi har lekt och busat hela förmiddagen och de filmade mig så ikväll kommer det en rolig folm på mig när Grann-pappan Mattias låter mig stå i hans hand! Jag har sån balans att jag skulle kunnat bli cirkusaktör!

Idag luktar mamma och pappa lite konstigt? Och dom är trötta och hålögda. Undrar vad de gjorde ute igår kväll?
Jag vet att jag i allafall hade det helt okej på min första övernattningsdate! Jag sov gott och jag vaknade på rätt sida och jag sov en skön sen-frukost inne hos dem inna jag fick komma hem igen.

Jag fick kalops till lunch idag igen :) Det ör nof min vaforit. Morfars favorit med! Jag ska bjuda honom när vi ses. Jag gillar att dela med mig av min mat, och så lånar jag numera gärna ut min napp med :) Jag är allt bra snäll!

Hörs senare! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0