Fortsättning på resan.

I Singapore så passade vi på att dricka singapore sling (En känd drink som man tydligen måste dricka när man är där) Jag fick äta garnityr-apelsinen. På bilden nedan sitter vi på en pubb och myser, jag sitter med Morfar.


Dagen efter gick vi en stadspromenad, jag gillade värmen och njöt i vagnen.



Ju längre dagen gick ju varmare blev det, såhär svettig vart jag efter en dags tur i solskenet:



Morfar svalkar sig med öl, jag blir väldigt avis och vill med ha!!


"Ge mig slurken Morfar!!"

Såhär lycklig var jag när vi var i Singapore på kvällen och alla drack öl (utom jag!)


"Jag kunde flyga, och jag flög HIT!"

Det var om Singapore. Imorgon kommer den första tiden på Lankawi, den stinkande paradisön!

Kramar // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0