En fredag med söndagskänsla.

Vaknade på fel sida samma minut som pappa gick genom dörren.
Vi ropade hejdå men han hörde inte.
Vi försökte äta frukost men det gick inte.
Vi tittade på TV för att få en mjukstart på dagen. Det gick inte. Vi grät.
Jag kräktes upp slem och mamma fick tvätta mattan. Hon fick även tvätta sängen som jag med kräktes ned i natt.
Dumma slem! Dumma penicillin! Dumma fredag utan pappa.

Nu har jag gnällt färdigt för idag!

*****************************************************************************************

Min fadderpappa (Fladderapa?) Rasmus tjatar om att få poussera här i bloggen så jag gör som jag blivit ombedd och klistrar upp en bild på oss tillsammans i soffan hemma hos oss.



Rasmus och jag!

Hörs senare! // Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0