Dagen som började snett fortsätter...

Jahaja, då har halva dagen gått.
Mamma stoppade in någon glasform med mat i ugnen nu, så det börjar lukta gott.
Jag är vrålhungrig men kan inte äta utan att kräkas upp det genast efterråt. Jag är slemmig som en gammal fisk i halsen, kan vara därför.

************************************************************************************

Efter att ha klagat lite med alla i telefonen så fick mamma napp hos Emelie, så hon och Moa kommer över senare.
Ka vara skönt att tänka på något annat än min krasslighet, men vi vill samtidigt inte smita ut idag när jag är så klen :) Innemys får det bli.


På den här bilden leker jag med Moa, hon i min hoppgunga och jag i min gåstol!

btw. Älskar bodyn jag har på bilden. MONSTER! Den har jag fått av gubben i det tidigare inlägget, Rasmus, och hans Therese. Tack ännu en gång för den!

Host och hack // Coco

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Hej Cornelia! Nu har jag suttit och titta på en massa härliga bilder från er resa. Varje gång jag tittar in på din blogg, så får jag mig många goa skratt.

Idag har jag varit ute första gången på några dagar, och magsjukan är över! Du vet hur det känns.

Många kramar till dig, mamma och pappa från farmor Christina

2010-02-16 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0