Borta bra...

Men hemma bäst. Ett utryck mamma lärt mig som jag ännu inte förstår innebörden av.
Vi är hemma nu, men vart är poolen? Solen? Mäniskorna? Här är det helt dötrisst, och så har jag blivit förkyld med.
Snoret rinner precis som innan vi åkte!

Nu tänkte jag att de kommande inläggen blir mest om resan, lite i taget lixom, så här kommer lite om stockholm och avresan:

Åka tåg, det kan jag ju redan, så resan upp gick fin-fint. Vi blev upphämtade av min mammas kusins föräldrar.
Mamma och pappa fick laga mat och jag fick leka med Alice som jag berättade om!


Tåg


Kollar in sängen i Singapore!


Terass i Singapore.

-Nu ska vi åka till doktorn med mig och min förkylning!
hörs senare!

kramar// Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0