Börjar bli frisk!

Idag så är det mest snoret som rinner som jag störs av, öroninflamationen som jag dragit på mig börjar avta.

Tänkte bara skriva lite kort om hoppgungor. Finns ju en mängd olika märken och varianter, men det vanligaste är nog den som är som en påse man sitter i, och som, precis som min, hängs i dörrkarmen.
Min hoppgunga (<- Klicka för bild.) är en variant som är utformad som sitsen i en lära-gå-stol, den är rymlig och superbra studs i.
Så ni bebbar som tänkt skaffa en hoppgunga, (Och det tycker jag verkligen ni borde göra!) ni borde kika in den här lite rymligare varianten! Jag vet tyvär inte vartifrån min kommer då den är ett begagnat fynd, men det står Ghaco på den?

Eftersom jag frisknat till så är jag i full gång med hoppandet och studsandet idag!
Dessutom lärde jag mig i morse hur man GÅR på riktigt i Gå-stolen! YEEY! Nu kan jag kubba efter mamma vart hon än går. (I vardagsrummet, för det är tröskelklossar på den... typiskt.)

Berättar om Zoo-vistelsen senare!

Tjohej! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0