Bebis Disco och annat skoj!

God morgon kamrater!

Idag ska jag på Bebis Disco om bara några timmar. Jag ska vara svartklädd med ett rosa dödskalle linne över en långärmad svart body. Blir ganska fint, men jag har ganska lite spexiga kläder så mamma och jag ska handla kläder åt mig på Tisdag med Alex och Mia. Hoppas vi hittar massor av fina saker!

Efter discot ska jag och mamma till Frölunda Torg för ett möte och efter det ska vi till andra sidan stan för att prata med mammas chef! Vilken dag! Någonstans där i mellan måste vi komma på vad vi ska ge pappa till middag... ?

Nu ska jag iväg och leka igen! Eller nej vänta! Jag har två skojiga saker att berätta.

  1. Igår åt jag bra med mat två gånger på eftermiddagen och kvällen !!
  2. Mamma och jag kom på en lek tillsammans som vi lekte tills halv tio i gårkväll och ingen av oss ville sluta! Vi gjorde såhär: Mamma kröp snabbt bort från mig och lade sig i en hög på galvet och blundade. Sedan när jag kom nära så hoppade hon upp och skulle ta mig, så jag tvärvände och kutade allt vad kan junde, och OJ vad vi skrattade!! Älskar att bli jagad!

Jag är en spillevink!! HAHA
NU ska vi leka igen. Så att jag blir hungrig på frukostgröten. // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0