Hejsan hoppsan!

Nu var det sådär länge sedan igen, men vi antar att ni har vant er vid den låga uppdateringen!

Vi har massvis att visa, och börjar med bilder och så blir det filmer lite senare! Wow - Ett inlägg att se fram emot redan under kvällen :)

Idag har vi varit med Viggo och Malte på IKEA, det var kul! Vi har haft vagnrace inne i varuhuset och alla tittade surt!
Jag har varit och köpt kläder igår, allt från Lindex, mycket fint och ganska bra priser. Jag har fått en radiostyrd bil med, men jag är lita rädd för den, men vi tränar! :)

Jag pratar massvis men ingen vet om vad men ord jag kan säga ganska bra är:

Coco! och Moa!
Mamma, pappa, hejdå, tack tack, hej, oj, där, vov-vov. Sedan gör jag killikillikill ljud när jag ticklas och tränar på Viggo (GGOH!) och Malte (TE!) Och apa, apa går ganska bra ibland :)

Här kommer bilderna:


En dag i slottskogen med Moa


Gott med glass i värmen! Får smaka men får inte egen glass ännu.
Mamma har gjort pinnglass av aprikospuré och vispad grädde, den får jag äta mycket av om jag vill. Men jag vill nog hellre ha mandariner egentligen!




Jag sparar och blir kanske rik någon dag?!

Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0