Hejhoppla!

Vilken dag!

Noa och jag har lek ute, vi har tittat på film, ätit pankakstårta och raserat mitt rum minst fem gånger om!
Jag har fått låna böcker av Noa, jag älskar verkligen böcker!
SE BARA:







Varje kväll så läser mamma för mig. Massvis med böcker om och om igen. Jag dricker vällingen med en bok framför flaskan och jag sover med mjuka böcker. När vi inte läser så lagar jag mat, det är min näst bästa lek. Göra mackor och vispa ihop hemliga såser. Jag bjuder dockan och mamma och pappa.




Såhär blev mitt rum efter vi satte upp de nya hyllorna. Inte superfint kanske, men bra mycket bnättre än innan! Nu väntar jag bara på att mina tavlor ska komma upp p väggarna så kanske mitt rum är färdigt. Ett och ett halvt år efter plannerat datum ;)

För er som undrar så är jag lite drygt ett år och två månader nu.



Här leker jag med pappa ute. Jag fick beställa regnbyxor på nätet för att hitta i min storlek! De är fortfarande stora, men bättre dessa än ettpar man kan dra upp till halsen :)

Jag älskar vattenpölar, men det gör kanske alla barn?

Imorgon så vet jag inte vad mamma och pappa har för plan. Vi får se vad som faller oss in. Vad ska ni hitta på?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Coco,

Ja man ser verkligen att du gillar böcker! Kul att se, det är ett jättebra sätt att få ett väldigt stort ordföråd på.

Kom med din mamma och hälsa på oss i höst. vi kommer att öppna en babybutik med cafe och en jätte mysig lekhörna. Självklart kommer jag att ha bra böcker där som du kan läsa också.

Kika in: www.babyrevolution.se

Hoppas vi ses!

/Susanne

2010-09-11 @ 00:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0