Varit hos doktor-dietisten

Hejsan vänner!
Idag har det varit en lärorik dag och en solig dag.
Vi börjar med det lärorika.

Hos Dietisten i morse fick jag lära mig:
  1. Att sluta äta på natten är bra för stora barn som jag.
  2. Att mellanmål kan bestå av fruktpure med grötpulver i.
  3. Att jag ska få frukt efter varje mat-mål.
  4. Att barn som jag, får äta så mkt salt som det är i tex åtta skivor falukorv!
  5. Att det är dags att äta som vuxna gör.
***************************************************************************************

Nyss när jag skulle äta min kvällsgröt så somnade jag i stolen.

Nu ska mamma och jag kramas. Återkommer med det soliga från idag strax!
Och kanske tipset jag skrev om igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0