Vårdag med familjen och mormor!

Åh en sådan härlig och fin vårdag det var idag i Göteborg!

Vi knatade iväg till Frölunda Torg för att titta efter jacka och byxor till mig och börjar vilja krypa ute nu! Vi hittade en tokfin jacka, men nu måste vi hitta byxor separat. Kanske ett par svarta, men vi hittar bara i stora storlekar. Kikar vidare på Tisdag.

Efter det så gick vi till slottskogen och lapade solsken. Vi fikade på två ställen och kikade in djuren i hagarna i slottskogen.

Bilderna får tala för vår fina dag!


Min nya jacka från Rebel-kids 200 pix!


Vilar i backarna bland alla djur!


Pappa och jag tittar på getter och hästar. Häpnandsväckande upplevelse!


Små djur och jag.


Mamma och så lilla jag. (Min vän Alex's fuskolle)

Det var allt vi hade att berätta om idag. I morgon ska vi kolla på utlänska prydnadsprylar på ett lagar på hissingen. Mormor är prylgalen ;). Sedan ska vi hem och krama om pappa i soffan. (Hoppas vi på.)

Hej på er alla kära goda vänner.


Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Hej Cornelia! Ja, idag har det verkligen varit en härlig vårdag! Jag har tagit årets första cykeltur och hängt ut tvätt - då är våren här!

Mysig med promenad i Slottskogen, där finns så mycket att titta på.

Hälsa mamma, pappa och mormor!

Kram från farmor Christina

2010-04-11 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0