Vagnfunderingar

Hej hej!

Jag vill visa vad vi funderar på. Vi ska kanske köpa eller önska oss en sittvagn, förmodligen en begagnad, men någon av dessa modeller är på tal, funderar över vad det finns mer och vilken som kan passa mig bäst?! Själv om jag får välja vill jag ju ha en ball vagn som är så liten som möjligt med med stora hjul och bra gung i! Men om mamma får välja är det nog en liten billig enkel med stor varukorg. Om pappa får välja är det en snygg dyr ball grej som går fort! Jag gillar mitt och pappas förslag bäst.

Här är i allafall bilder på ett gäng modeller.


Bilderna är googlade på "Sittvagn" / Bilder.

Om någon har en åsikt eller tips så kom gärna med det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0