Tjejdag!

Idag har det varit en redig brud-dag!
Lite shopping på stan, lite fika, lite lek, lite middagsmys, och vet ni vad!? Jag har aldrig ätit så bra som idag! Någonsin tror jag? Mamma är så stolt och jag skrattar mig till sömns på egen hand. Skönt att vara på så bra humör.

Jag tror dagen får tala med ett par-tre bilder:


Vi var alltså hemma hos min bästa bebis-vän Moa. Se så glad hon var att vi var där! Skiner som en sol! Det gör hon nästan alltid lilla Moa.


Jag hade på mig min gula fina tunika. Och jag gick runt på upptäcksfärd bland uppblåsbara madrasser och leksaker och spännande nya barn!


Tuva, min nya idol! Hon ska kanske med bli fotomodell när hon blir stor, det ska ju jag med! Dessutom har Tuva och mamma nästan samma klädstil :) Kul att shoppa med dem! Jag gillar det jag får, många stilar och olika färger. Men just denna tunikan är nog mina finste just nu!


Tuva och jag lekte en rolig lek med Emelies gamla virkade grytlappar! Superkul!

Kram på er. Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0