TIPS.

Hejsan vänner!

Nu har ni väl varit nyfikna? Så himla spännande är det tyvär inte. Men ganska smart, om man har det som jag har det - Snåla päron!

Mitt tips till er bebisar med snåla föräldrar lyder som följer:

SKAFFA ER PIMPIGA PRYLAR!
Jag tänker givetvis främst på barnvagnen. Ni vet väl att jag har en gammal skruttig Brio Nova, som jag gillar skarpt, men som vi alla har tröttnat på. Den är svart och ganska dassig. Tror den är från 06 eller något sånt.

Jag har letat efter sittvagn med mamma och pappa som ni säkert inte missat. Men utan framgång, alla vagnar är för stora eller har för små varukorgar. Eller så är de så dyra att mamma och pappa sliter sitt hår.

Det här vad var jag hittade, men jag vill även ha en rattmuff istället för det skydd som sitter på bygeln över benen, och så vill vi hitta en ny suflett, kan bli knepigt, men värt att kolla upp.



Samtliga pimp-prylar finner ni på Brios egen hemsida. Där finns även mycket mera bra-att-ha-saker nu när våren kommer, tex parasoll och solskydd osv. Kika in.

Nu ska jag nog ge upp det här med bloggen till i morgon kväll eller så. Ska sova min fösta natt utan flaskan... Får se hur det nu ska gå?! BVC- besök i morgon och så fyller jag ju 10! (Månader såklart.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0