Solskensdag med Moa och Emelie

Här kommer lite bilder från eftermiddagen med mina käraste vänner.


Moa på min picknickfilt av djurpäls ;)


Jag, förkyld och jäklig.

Sedan gick vi en lååååång promenad som jag och Moa sov oss igenom. Skönt att sova i vagnen.
När vi kom tillbaka hem så lekte vi lite inomhus. Här sitter vi på tåg och undrar varför vi måste bli fotograferade mitt i leken?! :) KOLLA MIN FRILLA!



Klädtips från MOA! - Kappahls Vintage kollektion för bebisar är tillbaka, minns ni min klänning från nyår? Samma stil fast vårkläder har trillat in. Moas vackra fluff-body med katter på kan man köpa för en rimlig slant. Kolla i din närmaste butik eller här: VINTAGE

Hörst strax igen. Detta blir en bra blogg-kväll. Mamma jobbar på anonseringen på sidan, så bli inte vilsna om allt hamnar i en enda röra under kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

sicka sötnosar där! Ska bli kul att få träffa er till helgen!

2010-04-13 @ 20:22:56
URL: http://www.jennysandberg.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0