Så vackert väder!

Tjoho kära vänner!
Idag har jag varit på stålande humör varje gång mamma varit ensam med mig och på supergnälligt rastlöst humör när mamma träffat folk. Man kan ju undra varför jag inte gör tvärt om va? Men det ska ni få veta, det är bara för att om jag är gnällig bland mammas vänner så ger dom mig mer uppmärksamhet. Och är det något jag gillar... SÅ ÄR DET UPPMÄRKSAMHET!

Vi sparkade igång dagen runt halv fyra i natt då jag ville upp, men mamma tjurade och lät mig sitta kvar och deppa i sängen. Jag såg bestämt till att mamma fick ta sitt pick och pack och masa sig in till mitt rum, slå sig till ro på fårskinnet och sova bredvid mig. Så det så. Älskar när mamma sover i mitt rum! Det är skoj att kasta nappen på henne, och framförallt är det kanonkul att fejk-gråta, och så när hon tittar upp så skrattar jag! Testa det nu busungar!

Efter ett tag så tappade jag inspirationen och föll i djup sömn i en halvtimma. Sen gick vi upp.
Åt frulle med mamma och sen åt mamma frulle med pappa. Sedan efter det så gick jag och mamma långpromenad med Emelie (ME-ME) och Moa.

Vi lekte en stund innan lunch sen rullade vi hemmåt till pappa och åt lunch hemma. Samma visa som igår och i förrgår. Men godare idag!

Sist men inte minst så träffade jag Me-me's syrra och hennes skånska sötnosbarn på stan! Det var trevligt men ganska hastigt, får se om vi ses mer i morgon. På vägen hem lärde mamma mig HIGHFIVE, som jag nu har pysslat med ända tills läggdags!

Mätt i magen och trött som en kråka. Avslutar med bilder från ikväll!







Hur kul som hellst att leka med mamma ibland!
Och Mormor! -  Tack ännu en gång för dockan!

Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0