Oj ett tidigt inlägg!

Haha, det var länge sedan.
Idag har vi bestämt oss för att jag ska få en ny sittvagn. Fast jag har lovat att glömma bort det för det blir till min födelsedag. Den ska ha en rolig färg och vi struntar i varukorgen, för vi ska spara min gamla vagn som sova-på-dagis-vagn och shoppa-mat vagn.


Kanske en Brio Sing (se bild.) eller en Brio spin?

Och så beslutade vi för en sekund sedan att pappa ska haka på oss ner på stan. Vi ska träffa Mia och Alex. Hoppas de inte blir arga för att vi dyker upp hela familjen. Pappa vill nämligen kolla på en ny rakaparat. Hans är dålig.

Innan dess ska vi peta i mig lunch. Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är kul med nya vagnar, synd att min dotter passerat tre och knappast behöver en ny ;)



Idag är sista chansen att delta i tävlingen om galltvål i min blogg, ett absolut måste för alla småbarnsföräldrar. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i det här inlägget;



http://www.villemo.se/2010/april/vinn-galltval.html



Ha en fortsatt fin dag!

2010-04-18 @ 16:23:48
URL: http://www.villemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0