Nu ska vi se här...

Ska verkligen försöka att göra en bra och omfattande uppdatering nu!

HEJSAN!
Nu är vi hemkomna till Göteborg igen, efter en snabb och oplannerad visit hos gammelmormor på sjukhuset i Eskilstuna. Hon lever ännu men är illa tillknycklad så vi får se, alla är oroliga och vill hennes bästa. Jag tyckde det var kul att träffa henne igen, vi busade lite och vinkade till varandra under en hel dag! Tillslut tröttnade jag och så åkte vi hem till Mormor och Morfar och åt påskmiddag och träffade mammas ena morbror och kusin. På det hela taget en mycket trevlig helg trots att alla i under ytan är ganska ledsna.

Nu på morgonen så har jag hunnit med frukost med mamma och pappa, barnprogram på tv och så har jag invigt mina nya leksaker. (Har fått en docka av mormor och en telefon och en prinsessa av Tinka.) Jag ska visa alla saker sedan.

Jag har även öppnat mitt påskägg och fått fina kläder! Kolla!


En T-shirt, en dreggellapp, själva fina ägget och ett par fina vantar.

Tack till Katarina och mina kusiner för de fina kläderna och Tack till Therese för de fina vantarna! Glad Påsk!

Att äta mjölk går finfint, men jag får lite ont i magen om det blir för mycket under en och sama dag, så vi får hålla koll så att det blir lagom. Jag gillar mannagrynsgröt nu, det gillade jag inte innan, och så gillar jag endel annan mat som jag inte gillat innan heller, men mest av allt gillar jag vanlig snabbgröt som de flesta barn får i min ålder! Det skulle jag kunna äta alla dagar i veckan till alla mål om dagen!

Ni får hålla utkik på sidan för jag har en gosig film att visa senare och så som jag sa, mina nya leksaker.

Kram på er tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0