När mamma är borta dansar Jag på bordet!

Haha! Hejsan allihopa!
Jag har gått och blivit en riktig mamma-gris. Jag blir sur när jag är med henne, men jag blir skitledsen när hon går.
Så idag när mamma kom hem så vart jag glad som en sol, sen bråkade vi oss enda fram till sovdags.
Pappa suckar. Han undrar nog varför jag blir så gnällig. Jag vet inte det själv, jag bara känner inte för att vara hos mamma men hon får inte gå och så vill jag kramas men inte för nära!

Hur som hellst så har jag och pappa haft en kul lek-dag hemma och lite på shoppingtur.
Fick massor av saker!? Undrar varför jag fick det? Fyller jag år? :) Tack säger jag i allafall.


Haklapp med giraff, fyra bib's och en rosa bil som är mjuk!

Älskar nya saker. Min pappa är nog den bästaste pappan man kan ha?
På tal om nytt, så ger vi nog upp det där med sittvagn och så pimpar vi den jag har. Ska visa senare eller i morgon vad vi hittat!

I morgon ska vi kika in på ett nytt dagis, sedan är det dags att ställa mig i dagiskö! Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0