Min läskiga traktor!

Hejsan hoppsan och god morgon!

Idag ska jag och mamma gå en promenad med Moa och hennes mamma nu om fem minuter typ. Sen ska vi mysa med pappa tills han ska gå till jobbet och efter det ska vi åka till backaplan och leta efter skor till mamma!

Får se om vi hinner in på lek och buslandet en sväng med? Man vet aldrig. Jag hoppas!

Här kommer två bilder från i morse när vi lekte medmin nya traktor med släp. Den finns för övrigt att köpa på Gekås i Ullared. För er som är sugna. Jag är inte så sugen får jag erkänna, den är ju fin och så, men från ett år och det är därför jag nog ska vänta med den tills jag blir ett år för den är läskig. Jag gillar djuren men när den brummar och rullar förbi mig får jag lätt panik.

Se!


Här sitter jag i min påsk tischa och håller stenkoll på när mamma leker med traktorn. Lite kul är det, men bara när mamma eller pappa leker...


Håller stenkoll, som sagt! Kom inte nära mig traktor-buse!


Nu ska vi springa ut!

Kommentarer
Postat av: ida

william hade en lika dan när han var liten, han var också fullkomligt livrädd :) en riktigt läskig grej det där..

2010-04-07 @ 15:20:04
Postat av: Astrid Somberg

Både min Vilgot och Hannas Thristan tyckte den var jätteläskig också. Men nu springer Vilgot runt och sjunger Iija,, IIja Ooo... =)

2010-04-13 @ 09:15:09
URL: http://nogg.se/somberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0