Låg uppdatering igen.

Idag är vi lite små deppiga och oroliga över hur det egentligen står till med mina kräkreflexer.
Det är nog inget allvarligt men vi ska gå till botten med det startar vi i morgon med ett bvc samtal för att hoppas på vidareslussning till rätt personer.

Regnet faller ne ute och vi har mestadels bara varit inne idag.

Nu blir det till att familjemysa och sedan ska jag sova natten. Sen i morgon är det pappadag och då blir det nog inte så mkt uppdaterat. Men kika in på kvällen runt sju så kanske det står något..?

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: August

Hej!

Tråkigt att du är sjuk, hoppas du blir bra snart! Mamma hälsar att hon läser din blogg varje dag, men han kan inte kommentera så ofta för hon sitter nästan alltid med min lillasyster i famnen på kvällarna och då är det så meckigt att skriva mycket med bara en hand. Min lillasyster är gullig, men vägrar att somna för natten i sin säng innan 22.00 på kvällarna.

Vidare hälsar mamma att hon brukar springa Göteborgsvarvet, men inte i år eftersom min lillasyster är rätt så färsk, annars hade vi kunnat ta en fika - du är ju så söt!

2010-04-29 @ 20:28:38
URL: http://nissetroll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0