Idag kom Farmor Christina!

Wow villken dan! Man skulle kunna tro att det är min födelsedag eller något?! Jag fick påskpressent av Mormor, Therese, Katarina och Moa och nu av Farmor!

Kolla så kul med paket!







Så fina paket! Fast jag var rädd för traktorn jag fick, men djuren på flaket älskar jag! Klänningen som är grön fick jag av Moa och det Lila-Orangea mjukis-setet fick jag av Farmor Christina! TACK!

Efter det gick vi till Lek och Bus Landet, det var packat med folk och jag blev supertrött.
Nu är vi hemm aoch jag ska sova! Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Hej Cornelia! Va roligt det var att träffa dig idag! Nu får det inte dröja så länge till nästa gång.

Kram från farmor Christina

2010-04-05 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0