Hejsan på morgonkvisten!

Jag är eventuellt lite krasslig idag. har haft nattfeber ett par dagar men nu fanns den kvar på morgonen och så hostar jag lite. Mamma ska plocka fram den äcklida host-drickan... :/ Men då kanske det blir bättre?

Igår var vi på ett eventuellt blivande dagis som ligger nära oss. Det var spännande att se så många barn på en gång, alla verkade ha så kul och jag blev rastlös direkt när jag bara fick sitta i mammas famn. Huset var kanonfint och vi alla fyra vart helt betuttade i dagiset och stämningen. De verkade servera brakfrukostar och helt okej lunch och pedagogiken verkade med härlig. Mycket eget skapande och lite trädgårdsarbete och grismatning. Vi hoppas vi får gå där!

Idag kommer mormor! YEY! Vi får höras mer ikväll hoppas jag. Tycker ni det är okej med sån här uppdatering? Kommer nog slänga in tips vartefter jag kryper på dem! Kan tänka mig att ni mest vill veta hur jag har det! :) *hehe*

Har ingen bild från igår så jag tänkte passa på att slänga in en gammal vaforit här!
Min skötväska som är helt fantastisk. Får många komplimanger för den så jag tipsar igen om någon missade sist jag gjorde det!



Väskan finns i massvis med coola motiv och kan bytas ut för någon hundring när man tröttnat!
Du finner den på www.Dadgear.com

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0