Hejsan hej!

Nu är min mormor här!
Vi har shoppat lite på stan, ätit lunch på Palace och jag och pappa fikade med Rasmus.

Jag är fortfarande lite krasslig, men när mormor är här så kan man ju glömma bort det en stund. Vi har lekt massor på mitt rum och jag somnade rätt upp och ned i mormors knä tidigare i kväll!

Imorgon blir det nog lite mera ränna på stan, promenad i slottskogen och kanske någon fika i solen, om det kommer någon sol!? Jag älskar att åka vagnen nu när man kan sola och kolla på alla människor och vara ute länge utan att frysa. Våren är min tid! Ska bara fixa en tunnare overall så jag kan krypa på marken men ändå inte svettas ihjäl! Det ska vi kika efter i morgon tror jag!

Tyvär blev det ingen bild idag, men vi visar dem här istället för att mormor är här!




Förlåt mormor för valet av bild, men jag e ju så söt på den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0