Hejsan alla goa vänner!

Till min vän Agust.
Hejsan hej! "Synd" att din lillasyster är så färsk så din mamma inte får kuta runt i solen i sommar, men om ni skulle råka hamna i Göteborg så fikar vi gärna ändå! Även om din mamma inte springer så fort just nu!

Till alla.

Jag mår bra idag. Eller bättre. Jag äter nästan som vanligt igen. Leker som en skojtokig och så har jag lärt mig en ny sak! Gnissla tänder! Haha, retar mamma med det hela tiden!

Idag så har jag och mamma varit på upptåg hela förmiddagen. Vi gick långpromenad ensamma i duggregnet och mötte upp mammas morster och kusin. Sedan underhöll vi oss med att traska runt i cemtrum, äta indisk mat och kolla på skor. Mamma fick blommor och moster Anett fick bjuda på lunch :)
På det hela taget var det en trevlig dag som passerade kvickt. Ikväll ska jag leka med Viggo och Malte.
Och i morgon blir det Kommersen marknad!

Dit ska vi bege oss med Mia och Alex och hoppas på billiga fynd! Spännande. Mamma och jag älskar att shoppa (Lite för mkt kanske.) Hoppas att Mia håller koll på mamma så det blir några slantar över.

Det var det jag hade att bjuda på just nu. berättar mer ikväll!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska försöka göra mitt bästa coco :-)

Ser fram emot imorgon

2010-04-30 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0