Hejåhå i solen!

Idag var mormors sista dag här hos oss. Tråkigt tycker vi alla, det var en mysig helg, alltid skönt när någon är och hälsar på, man gör så mycket mer kvalitét-dagar av dagarna.

Idag kollade vi in prylar till mormors affär (www.amarettoinred.se), vi hittade ganska mycket som hon köpte hem för att sedan sälja vidare, så håll utkik om ni ser nåt nytt, då kanske jag har valt ut det!

Efter det så kikade vi på sittvagnar men alla vi tittade på var lika stora och klumpiga som den vi har, så vi valde att avvakta. De små vagnarna har så små hjul och det minns vi från malaysia att det var inget kul alls.

Jag är fortfarande lite krasslig, men jag har varit piggare idag än de två tidigare dagarna. Men snoret rinner.


Jag är mammas ängel ;)

Får se om jag kan tipsa lite ikväll om endel grejor jag sprungit över de senaste dagarna, vi har inte haft tid att sitta vid datorn! Hoppas på tid ikväll. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0