Hej hallå!

Tjenare morsning!
Idag så har jag varit ganska kinkig, men dagen började fin, fint med glada skratt och hemma mys.



Och så blev jag helt slut av allt mys-pys och bus så jag somnade rätt upp och ned.

zzZZzzZZz zz

Sedan stressade vi iväg till ett sjukhusmöte som mamma hade inbokat, men vi stressade till fel sjukhus! Dyr smäll för klantig mamma. Haha!

Eftersom vi missade den tiden så han vi med på morgonpromenad med Moa och Emelie och deras granne! Yeey! Det vart en skön tur, fast jag var lite gnällig, men det var solens fel, och så hade jag en prutt på tvären.
Vi fikade efter en timmas vägnfärd. Sedan åkte vi hem och åt lunch hemma. Ganska god apitit hade jag, speciellt gillade jag majs och falukorv.


Hittade en mysko kvist att pilla på...


Så fotograferade mamma mig så då var jag ju tvungen att le lite.

Sen lekte vi med Moa och fördrev tiden tills det var dags att gå och träffa pappa på jobbet och ta med honom hem för kvällsmys. Blev inte så mkt mys för tiden rann iväg, men vi han leka lite på mitt rum. Och så fick jag äta kvällsgröten med pappa. Lite mys i alla fall.


Hejhopp å godnatt alla småttingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0