Förändring.

Hejsan alla fina läsare!

Jag och mamma gick den där promenaden, sedan var vi med pappa, men vi myste inte ett dugg, vi mest tjatade.
Vi lekte ganska mycket och så åt vi mat. Efter det så gick vi i det fullkomligt underbara vädret bort till torget och därifrån tog vi vagnen mot Skoaffären, vi hittade till den men mamma hittade inga skor. Jag åt mellis och sen åkte vi hemmåt. Nu hela kvällen har jag och mamma myst, badat och lekt. Och nu är det nattdags. Åt massor med både gröt och välling! Bra med pluspoäng!

Nästa vecka ska jag till dietisten för att se över hur jag äter, jag som äter så bra nu?! Om jag nu krånglar ibland, så är det för att jag odlar tänder så det står härliga till! Tre nya påväg upp i överkäken.

Om min Blogg
Såhär kommer det att se ut framöver, jag ger inte upp bloggen, jag vill fortsätta berätta och visa bilder, men vi märker av att den inte gör gott för vår tid tillsammans här hemma, kan ibland kännas lite hetsigt att få ihop inlägg, så nu blir det helt enkelt en kvällssummering varje dag och så hoppas jag att mamma hinner ta många bilder varje dag på vad vi gör. Kan hända att helgerna blir lite mer, men jag lovar inget.

Så, nu hörs vi nästa gång i morgon kväll tror jag! Vi har inget plannerat i morgon alls så om det är fint väder är vi nog mest ute tills det blir mat och sovdags. Hoppas ni alla har det fint! Jag har det kanon!

KRAM från en trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0