En liten vår-film!

Hejsan vänner!

Idag är det vår i Göteborg! Mamma hittade blommor när vi var ute, och så fick jag leka loss i sandlåda för första gången! Det var min kopp te det!

 


Idag lekte vi i sandlådan för första gången på riktigt!
Det var för att mormor skickade byxor på posten åt oss så jag kan krypa ute! De finns för 99 kronor på Mixit om jag inte minns fel? Grå och röda. Jag fick grå. Slittåliga men inte vattentäta men helt godkända för sandlådebus!

Jag mår bra idag men utslagen ger inte vika. Jag är tröttare än vanligt, äter lite mindre portioner, men dricker samma mängd som innan och leker som jag brukar så jag är nog inte så sjuk i alla fall.

I morgon hoppas vi på mindre prickar och en promenad på morgonen med Moa och Emelie.
Om vi vill så väntar en läkartid till oss klockan 11 i morgon förmiddag, vi får se hur vi gör. Känner oss inte så oroliga längre men det är läskigt andå.

Nu tar vi kväll här hemma! Mina killar var här inne en repa på kvällen och levde rövare, mamma passade på att möblera om lite i mitt rum och på balkongen. Sånt är ju kul! Men shit så trätt jag blev av allt ståhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0