Då var det kväller igen.

Hejsan vänner!
Idag var vi på banken, det var långtråkigt, men nu har mamma och pappa tagit vuxensteget att skaffa gmensamt konto. Känns väl kul för dem kanske!? :) Själv ogillade jag banken. Det har inte varit min dag idag. Svårt att äta och svårt att stilla mig och svårt att vara bekväm och pruttig i magen. Jobbigt!

Förresten har jag glömt berätta att jag fått en ny "Kusin" Maya! Aldeles färsk och säkert fin som smör, men jag har inte fått träffa henne ännu. Hon är förr på Farmor Christinas sida av släkten, och vi träffar tyvär dem ganska sällan, men vi hoppas på en träff i juni-juli på Farmors fina gård. (Har hört rykten om fina trädgård och lite djur!)

Här kommer ett gäng bilder från ikväll! Jag fick en aldeles underbart fin gireffklänning av Moas mamma Emelie. TACK! Har mysit och pysit i den halva kvällen.





Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Bitter Blondin

Hejsan!! Vi köpte iCandy-vagnen och här kan du läsa mer om den:

http://bitterblondin.se/2010/04/08/var-icandy-syskonvagn-har-kommit/



Vi köpte den på Storken i Gbg (Linné). Verkar bra hittills! Obs - inte billig....

2010-04-26 @ 23:09:24
URL: http://bitterblondin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0