Åh en sån mysig dag!

Idag har vi verkligen haft det bra!
Mamma och pappa storstädade, dom vatnade väggarna i badrummet och damsög mitt rum och jag var med på det mesta! Jag trånade efter en muffin när dom hade fika paus. Fick inte smaka.

Vi var på vagn-fönster-shoppig som sagt. Kul att teståka en massa vagnar och vi hittade en som vi gillade ganska mkt men sen hemma hittade vi en som vi gillar skarpt. Men den var svindyr så vi fortsätter nog som innan, UTAN NY VAGN ;) Den vi gillade lite var en Carena och den vi gillade skarpt var en Graco. Carenan är en tillägsvagn, liknande en paraply-vagn / Sulky, Graco vagnen är en långsiktig vagn som även går att ha till eventuellt syskon. Om jag får ett syskon vet dock varken mamma eller pappa!

Vi åt lunch ute på balkongen!




I morgon ska vi till mammas gamla lya och kika in, där bor nämligen en ny tjej. Spännande.
Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0